Generowane emocji
Funkcjonalność ponad wszystko
Do Doliny Krzemowej po motywację
Dostosowanie do odbiorcy
Relaks? Zabawa z synem

Generowane emocji

Błażej Marciniak, właściciel firmy Sher.ly: „W świecie start-up’ów najważniejsze jest wygenerowanie emocji, chęci i zainteresowania odbiorców.” (fot. Łukasz Król)

Funkcjonalność ponad wszystko

„Trzeba mierzyć siły na zamiary i pamiętać o tym, że Twój produkt świadczy o Tobie, klienci go nie kupią jeśli nie będzie w pełni funkcjonalny. ” (fot. Łukasz Król)

Do Doliny Krzemowej po motywację

„Celem moich wizyt w Dolinie Krzemowej było zaistnienie na światowej mapie innowacyjnych firm i tak się stało. Z USA przywiozłem też inne podejście do innowacji oraz większą śmiałość do testowania nowych pomysłów.”

Dostosowanie do odbiorcy

„Swój produkt potrafię zaprezentować na wiele różnych sposobów, nie wiem który jest najlepszy, wszystko zależy od potrzeb odbiorcy.” (fot. Łukasz Król)

Relaks? Zabawa z synem

„Rzadko odpoczywam, choć codziennie znajduję czas na zabawę z synem. Po powrocie do domu, pomimo zmęczenia staram się spędzać z nim jak najwięcej czasu, a później znów siadam do pracy.” (fot. Łukasz Król)